Riffi 1/2016

Riffi 1/2016 sisältö

PÄÄKIRJOITUS

HAASTATTELUT & ESITTELYT

Eppu Kosonen ja Matti Mikkola
– ikimuistoiset sessiot

Kimmo Pohjonen
– pitää luomistyön ja laitteiston signaaliketjun kunnossa

Veka Salminen
– rumpukuiskaaja

Andy McKee
– kitaran tutkimusmatkailija

Micke Björklöf ja Blue Strip
– bluesia omilla ehdoilla

LUKUPALAT

Sähkökitaran hurinat pois!
– Wilgot Åhsin yksikelainen mikrofoni 1960-luvulta ei hurise

Ajankohtaista
– Frankfurt Musikmesse  ja Prolight & Sound 2016 lähestyvät

SOITTIMISTA  JA KALUSTOSTA

Elämäni kitarat: Esa Kuloniemi
– jos kitara tulee kaveriksi, jolla saa  asioita sanotuksi, niin se pysyy

Gibson 2016
– paluu perinteisten arvojen äärille

RIVAKAT PIKAKOKEET

Shure KSE1500
– majesteettinen kuunteluelämys

Kaotica Eyeball
– eliminoi akustiikan, mutta jättää äänen

KÄYTTÖTESTIT

Artikkeli aukeaa luettavaksi klikkaamalla laitteen nimeä / mallitunnista 

 

Gibson Les Paul 2016
– näin luodaan uusi standardi

Gibson ES-Les Paul Bigsby
– rusinat pullasta

Electro-Harmonix Key9
– korvaako kitara koskettimet tai perkussiot?

Boss DD-500
– tuplasti viiveitä ja looppaus päälle

Greenhouse Effects
– huolella harkittuja pedaaleja

Carl Martin PlexiTone Lo-Gain
– pleksiä pienemmässä paketissa

Sontronics
– mikrofoneja erikoistehtäviin

AKG DMS Tetrad
– nelikanavainen digilangaton

 

GRANDE FINALE

Muusikkona maailmalla
– Käytännön elämää ja asumista New Yorkissa

Kutsuvieras
– Janne Auvinen: Turvallisuus syntyy tekemällä

Alangon päiväkirja
– Skaalausta deadlinen tahtiin
 

Työryhmät