Teosto Slush Musicin pääyhteistyökumppaniksi

Image

Euroopan johtava kasvuyritystapahtuma Slush järjestää tänä syksynä ensimmäistä kertaa musiikkia, teknologiaa ja yrittäjyyttä yhdistävän sisartapahtuman Slush Musicin. Slush Music kokoaa 30. Marraskuuta –1. joulukuuta 1 500 osallistujaa kiihdyttämään miljardien arvoisen toimialan kehittymistä. Teosto on Slush Musicin pääyhteistyökumppani.

Teosto on mukana kahdessa Slush Musicin ohjelmasisällössä. Nelonen Median kanssa yhdessä toteutettava puheenvuoro käsittelee on demand -palveluiden roolia radion tulevaisuudessa ja musiikkisisältöjen lisensointia radion online-palveluihin.

Lisäksi Turo Pekari (Senior Advisor, Innovation and Discovery) Teoston kehitysyksiköstä on mukana Allen Bargfreden vetämässä keskustelussa blockchain-teknologian musiikkialalle tarjoamista uusista mahdollisuuksista.

- Pääyhteistyökumppanuuden tavoitteena on tuoda esiin musiikintekijöille tärkeitä ja ajankohtaisia keskustelunaiheita ja totta kai myös kartoittaa uusia ansaintamahdollisuuksia ja tulovirtoja nopeasti muuttuvalla musiikkialalla, toteaa Teoston toimitusjohtaja Katri Sipilä.

- Lisäksi Slush Music on tiedonvälittäjä ja keskustelualusta, joka tarjoaa meille mahdollisuuden vahvistaa ja syventää olemassa olevia asiakas- ja yhteistyösuhteita musiikkialan avaintoimijoihin ja alalle palveluja tuottaviin kotimaisiin startup-yrityksiin, Sipilä jatkaa.

Slush Musicin ensimmäisen päivän ohjelma järjestetään Kaapelitehtaalla, ja seuraavana päivänä osallistujat siirtyvät Messukeskukseen 15 000 muun Slush-kävijän joukkoon. Julkaistuihin puhujiin lukeutuvat mm. Chris Barton, Shazamin perustaja, Allen Bargfrede, Rethink Musicin toimitusjohtaja ja perustaja, Benji Rogers, Pledge Musicin perustaja, Julie Knibbe, Deezerin tuotestrategiajohtaja sekä Samu Haber, Sunrise Avenuen solisti ja Comusic Ltd:n manageri.

Lisätietoja: Teosto