Riffi 3/2013

Riffi 3/2013 sisältö

PÄÄKIRJOITUS

Riffi_3_2013

HAASTATTELUT & ESITTELYT

Anssi Kela
– sormenjälki melkein jokaisella raidalla

Jussi Reijonen
– kitaristi löysi identiteetin

Eric Johnson
– soundien tutkija

Lee Ritenour
– tyylikästä soittoa ja nättejä soundeja

Basso: ajan, sävelen ja rytmin hallitsija
– keskusteluja soittimista ja niiden käytöstä

Stadin studiot kuosiin
– Stadin Ammattiopiston audiovisuaalisen viestinnän äänilinjalla pistetään tilat ja kalustot uusiksi

 

LUKUPALAT

Tuoteuutiset
– Frankfurtin Prolight & Sound ja Musikmesse 2013

 

RIVAKAT PIKAKOKEET

Focusrite iTrack Solo
– musiikkia tabletilla

 

KÄYTTÖTESTIT

Ludwig Supralite
– klassikon kevytpainos

Gretsch Brooklyn
– juurevaa jämäkkyyttä!

L.R. Baggs Venue ja Para DI
– akustisen kitaran liittolaiset

Fishman Aura Jerry Douglas Signature
– dobro-soundeja pedaalissa

Hagström Northen Swede & Super Swede
– eurooppalaiset vaihtoehdot

TC-Helicon Mic Mechanic
– laulusoundi pakettiin

Steinberg Cubase 7
– seitsemän oikein!

Antelope Audio Orion 32
– eivätkä kanavat lopu

Roland M-200i
– miksaa iPadilla tai ilman

Shure FP
– Amerikan ääntä ilman johtoa

Midas XL48
– lisää mikrofonikanavia

 

GRANDE FINALE

CAP, Common Acoustical Point
– erilainen stereotekniikka

 

 

Saarinen
– Matalille taajuusille suuntaa, osa 3.

Muusikkona maailmalla
– New Yorkin Saldoa

Alangon päiväkirja
– “Hmm-kerroin kohollaan” 

 

Työryhmät