Riffi 3/2013 sisältö
PÄÄKIRJOITUS
HAASTATTELUT & ESITTELYT
Anssi Kela
– sormenjälki melkein jokaisella raidalla
Jussi Reijonen
– kitaristi löysi identiteetin
Eric Johnson
– soundien tutkija
Lee Ritenour
– tyylikästä soittoa ja nättejä soundeja
Basso: ajan, sävelen ja rytmin hallitsija
– keskusteluja soittimista ja niiden käytöstä
Stadin studiot kuosiin
– Stadin Ammattiopiston audiovisuaalisen viestinnän äänilinjalla pistetään tilat ja kalustot uusiksi
LUKUPALAT
Tuoteuutiset
– Frankfurtin Prolight & Sound ja Musikmesse 2013
RIVAKAT PIKAKOKEET
Focusrite iTrack Solo
– musiikkia tabletilla
KÄYTTÖTESTIT
Ludwig Supralite
– klassikon kevytpainos
Gretsch Brooklyn
– juurevaa jämäkkyyttä!
L.R. Baggs Venue ja Para DI
– akustisen kitaran liittolaiset
Fishman Aura Jerry Douglas Signature
– dobro-soundeja pedaalissa
Hagström Northen Swede & Super Swede
– eurooppalaiset vaihtoehdot
TC-Helicon Mic Mechanic
– laulusoundi pakettiin
Steinberg Cubase 7
– seitsemän oikein!
Antelope Audio Orion 32
– eivätkä kanavat lopu
Roland M-200i
– miksaa iPadilla tai ilman
Shure FP
– Amerikan ääntä ilman johtoa
Midas XL48
– lisää mikrofonikanavia
GRANDE FINALE
CAP, Common Acoustical Point
– erilainen stereotekniikka
Saarinen
– Matalille taajuusille suuntaa, osa 3.
Muusikkona maailmalla
– New Yorkin Saldoa
Alangon päiväkirja
– “Hmm-kerroin kohollaan”