Riffi 7/2013

Riffi 7/2013 sisältö

PÄÄKIRJOITUS

Riffi 7/2013

HAASTATTELUT & ESITTELYT

Zarkus Poussa
– ”Ajan paine oli sopiva levylle juuri nyt.”

Klassikkomusikaalia Tampereella!
– Tampereen Teatterin Les Misérables toteutettin hieman toisin

Mikä ilmiö
– tupa täyteen Helsingissä cover-musiikilla?

Tunnelman ja tarinan vuoksi
– laulun suomentaja kulkee merkitysten jäljillä

Kari Paavola
– muusikko on taiteilijan ystävä

 

Week On The Scene New York 30.9.– 4.10.2013
– rumpuoppia maailmalta

Timo Kahilainen
”Ensin soitatetaan, sitten mutetetaan”
– kotoisassa hirsistudiossa syntyy musiikkia Kummeli-elokuvaan

LUKUPALAT

Mikrofonikauppa.fi
– välineitä ammattitöihin

Custom Sounds
– osaamisen voi tuotteistaa

Ajankohtaisia poimintoja
– houkuttelevia messutapahtumia

Tuoteuutiset

Overdrive, distortion ja fuzz
– ihan samoja vai täysin eri juttuja?

RIVAKAT PIKAKOKEET

Dean Markley ProMag
– magneettimikrofoni akustiseen kitaraan

Gator TSA Gig Box jr
– eikä leviä jokisen eväät…

Rocksmith 2014
– ahjo kuumana

KÄYTTÖTESTIT

Ruokangas SteamBass
– esikuvaansa parempi?

Hagström Viking Deluxe 12
– viikinkisoundia choruksen kera

BBEpedaalit
– särön lähteillä ja dynamiikan kintereillä

Timber Tones
– eko-plektroja kierrätysmateriaaleista

Zoom H6
– todellinen moniraituri

Allen & Heath Qu-16
– räkkimikseri keikalle ja äänityksiin

Røde NT-1
– onko mallinimi enne?

Roland Studio Capture
– kaikki tarpeellinen eikä mitään turhaa

Microtech Gefell
– nostalgia ja tulevaisuus

JTS
– mikrofoneja kotiäänittämön tarpeisiin

GRANDE FINALE

Muusikkona maailmalla
– tupakka, viina ja villit naiset, muusikko ja parisuhde

Saarinen
– parametrit eivät riitä kertomaan

Alangon päiväkirja
– keikkajoulua, osa 2

Työryhmät